Preturi in EUR fara TVA. Facturare trimestriala sau anuala, la cursul BNR.

Serviciul de suport tehnic este disponibil in zilele lucratoare intre orele 08.00 – 17.00.

Timpul de raspuns pentru serviciul de suport tehnic este de 24-48 ore de la transmiterea solicitarii.

Daca pentru solutionarea unui tichet de suport tehnic se depaseste 1 ora de lucru atunci utilizatorul este informat
despre efortul (in ore de lucru) necesar pentru solutionarea tichetului. Dupa ce primim acodul utilizatorului
tichetul va fi solutionat. Pentru fiecare ora de lucru suplimentara se va utiliza un tichet de suport tehnic
disponibil in contul companiei.

Preturi in EUR fara TVA. Facturare lunara sau trimestriala, la cursul BNR.

Serviciul de suport tehnic este disponibil in zilele lucratoare intre orele 08.00 – 17.00.

Timpul de raspuns pentru serviciul de suport tehnic este de maxim 12 ore de la transmiterea solicitarii.

Daca pentru solutionarea unui tichet de suport tehnic se depaseste 1 ora de lucru atunci utilizatorul este informat
despre efortul (in ore de lucru) necesar pentru solutionarea tichetului. Dupa ce primim acodul utilizatorului
tichetul va fi solutionat. Pentru fiecare ora de lucru suplimentara se va utiliza un tichet de suport tehnic
disponibil in contul companiei.

ENT
Pachet Enterprise
149 /lună
  • Utilizatori : 10
  • Spatiu stocare pe server : 100 GB
  • Articole configurate : Nelimitat
  • Documente emise : Nelimitat
  • Instalare CLOUD sau On-Premise
  • Dezvoltare functionalitati la cerere
  • Suport Tehnic : 5 tichete
START
Pachet Start
17.99 /lună
  • Utilizatori : 1
  • Spatiu stocare pe server : 5 GB
  • Articole configurate : Nelimitat
  • Documente emise : Nelimitat
  • Instalare CLOUD
  • Suport Tehnic : 1 tichet
PRO
Pachet Profesional
32.99 /lună
  • Utilizatori : 5
  • Spatiu stocare pe server : 20 GB
  • Articole configurate : Nelimitat
  • Documente emise : Nelimitat
  • Instalare CLOUD
  • Suport Tehnic : 5 tichete
Suplimentar
Utilizatori
€0
Spatiu stocare
€0
Suport tehnic
€0
Total pachet
Total
€0